XXS




Hittade mina XXS jeans i garderoben och var tvungen att testa. Är ju nere på samma vikt som innan men jag vet också att jag har fått höfter vilket jag absolut itne hade innan. Jag var så rak i hela kroppen innan jag blev gravid.
Dem passar i benen men kan icke knäppa dem. Hahah.

Som ni ser på bild 1 så får jag räta ut huden på magen.. Jag HATAR min mage pga all överflödig hud. Ser ut som en 90 årings. Och ju smalare jag blir desto mer skinn.
Jag hoppas att jag kommer kunna åtgärda det problemet en dag ..jag är bara 25 år och då ska man inte se ut så.

Att jag har bristningar rör mig inte i ryggen. Jag tycker dem är coola..och mysiga att ligga och pilla på...men alla hud som ligger under naveln. Det är kanske inte mycket för någon annan men för mig är det mer än nödvändigt.

Ja ja skit i det.
Jag kom iallafall nästan i mina xxsjeans.

Snart ska barnen hämtas.
PusS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0