Tildas dop 13/2 - 2011

Vi blev hämtade av Tobbe och Cladudia vid 12 tiden idag så vi fick en rejäl sovmorgon!
Man var rätt sliten imorse men när vi skulle bege oss så mådde man som en prinsessa. Skönt!
Tog på mgi klänning nr två och jag bara älskar att jag köpte båda klänningarna. Dem är så jäkla snygga och sköna =)..






Gott med fika!

Mina pojkar!!





Julia käkar Kärleksmums.

Julia bara älskar bebisar. Och att få klappa och pussa på Tilda är ju helt underbart tycker Julia.

Julias outfit. Vi provade den igårmorse och består av en helt underbar body i silke i färgen Guld!.. Marinblå tyllkjol från Esprit. Senare kom också strumpbyxor från Lundmyr of Sweden samt koftan från LOS. Små söta ballerinaskor från H&M.

Jamie hade på sig snygga jeans. Vita nikesneakers, vit skjorta och grå väst.
Snygga kids!

Ha en underbar söndag mina vänner.
Nu ska jag snart laga tacos.
Puss!


Kommentarer
Postat av: Malin

Ni är jätte fina allihopa. Skoj att läsa och se dina fina bilder. Kramar

2011-02-14 @ 11:51:23
URL: http://malinshi.blogg.se/
Postat av: Lixy

Bra blogg :)

2011-02-14 @ 18:08:53
URL: http://lixy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0