Sen torsdag

Ojj vilken dag!
Började tidigt med lämning av två kids på förskolan. Skola/plugg, sätdning, tvättning och packning.
Maja räddade mig vid halv 4 tiden..hon hjälpte till att packa ännu mer sen hämtade vi barnen runt 16.00. Jamie var alldeles lyrisk över att Maja kom och hämtade honom... Julia vart lika förvånad som alltid när man hämtar henne haha. Hon trivs som fisken i havet på Sprattelgubben.
Ja alltså det gör Jamie med..fast hans avdelning heter Trumpeten.

Vi kom hem och Maja hade varisn present till barnen. Jamie fick lego och Julia ett pussel. BRA! för jag har redan packat ner alla deras leksaker ..oopsi.

Micke och A dök upp samtidigt i Mårtensson hemmet och vi åt donken eftersom våra köksredskap är nerpackade. Imorrn hoppas jag på sushi.
A och M fixade och donade och skruvade ner tunga saker. Jag och Maja stack iväg till Maxi och införskaffade oss lite gottit till kvällen.

Vi skulle nämligen prova oss på att blanda Mojitos.
Supergott blev det!
Vi firade sista kvällen med gänget i denna lägenheten. Dem har precis gått hem.. det blev inte bara varsin Mojito utan två ;).
A har somnat i soffan..alldeles utslagen och trött. Ska strax väcka honom..dags för sängen. Imorrn blir en lång dag.

Vet ni..på söndag ska vi ta med Jamie och se DIsney On Ice!
Skitkul ...undra vem som ser fram emot det mest ?

Sov gott people!


Puss

Kommentarer
Postat av: Malin

Vad härligt. Hur går det nu då? Är flytten i full gång ? Kramar

2011-02-19 @ 10:40:36
URL: http://malinshi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0