Nya frillan?

Godmorgon.
Idag mår jag riktigt dåligt..ovanligt?
Julia mår också jättedåligt. Hon har blött näsblod nu på morgonen och ögonen bara rinner och näsan likaså. Febern fortsätter ivirigt hålla i sig och hon äter inget och är allmänt lost in space. Nu sover hon efter att ha suttit hos mig en bra stund och halvsovit.

Konstigt att det bara är en vuírusinfektion..man kan ju inte ge henne någon mirakel medicin som gör henne frisk heller.

Men över till något roliiiigare!

Jag ska boka frisörtid idag tänkte jag.. fick en hårbehandlig/klipp/slingning och färgning av ögonbrynen av älsklingen. Mycket uppskattat då jag inte har varit hos frissan på kanske 6 månader.

Men vad ska jag göra?

Jag tänker såhär... LJUS!...sommarblond och kort frippa? Samma frisyr som jag klippte i somras. Vad tror ni?
Vårfräcsht ellår?



eller denna frillan?..såhär klippte jag mig när jag var i v 20 med Jamie.
Det var kort men ändå riktigt snyggt.

Jag får fundera vidare.

Puss

Kommentarer
Postat av: Amanda

Var jättefint kort ju. Jag är avundsjuk på alla tjejer som klär i kort hår. Själv ser jag ut som jag vet inte vad när håret blir kortare än axellångt.



Krya på er!

2011-02-01 @ 12:29:34
URL: http://creyla.blogg.se/
Postat av: Lofsan

Ashett på bilden men pallar du fixa det varje dag?

2011-02-01 @ 13:08:51
URL: http://Lofsan.wordpress.com
Postat av: Cicci - Mamma till lilla J

Kort är ju såå skönt :o) och du passade i det där.. Kram

2011-02-01 @ 18:57:44
URL: http://ceciliahansen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0