Hej onsdag

Här hemma smög A iväg till jobb 07.00..lide lycklig över att slippa släpa med barn till dagis haha. Jag steg upp när han gick och la mig i soffan och glodde på tv. 07.30 steg Jamie upp och en 10 minuter senare gnällde Julia efter välling.

Jag är ledig idag och barnen är lediga med mig. Skönt tycker alla 3!
Saknar dem när dem är på förskolan så långa dagar, hinner bara hem och äta innan dem ska lägga sig för att stiga upp tidigt dagen efter.
Men men.

Igår kom Barnens faster och hennes sambo samt lilltjej hit och med sig hade dem mat och presenter!
Supersnällt verkligen!
Jamie ja och Julia fick en sackosäck med barbafamiljen på...mycket uppskattad här hemma...
Jamie somnade nämligen i den såfort gästerna hade gått hem igår.



Vi fick för oss att tapetsera Julias rum igårkväll... det blev superfint!!
Riktigt nöjd. Nu ska vi bara ha lite möbler där inne och matta och lampa och gardiner sen blir där nog riktigt mysigt.

Just nu ligger Julia och sover i sitt rum och Jamie kollar på bolibompa i vardagsrummet.
Jenni, Love och Viggo kommer kanske hit lite senare och då blir det lövbiff och pommes!

Nu ska jag dock diska upp all disk.. diskmaskinen funkar inte än ...Urk.

Puss!


Kommentarer
Postat av: Maja

Hahaha somnade han så är det ju jätteroligt! :D

2011-02-23 @ 15:00:21
Postat av: Nea- 2barnsmamma till en 08:a och en 09:a

haha ja så somnade han!.. han måste ha somnat precis när han satt sig. Totaldeckad verkligen =)

2011-02-23 @ 17:37:05
URL: http://jamieochjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0