hej i stugorna!

En hälsning från flyttröran! Sitter inte vid en bärbar dator nu så det blir en kortis idag också. Vill ni se bilder på lägenheten sen eller? Här är så himla mysigt. Vi trivs enormt bra och vi har såååååå nära till allt. Barnen springer rundor och gömmer sig och verkar trivas dem också. Jävla meck att lämna på dagis i VH men det får gå helt enkelt tills vi har fått plats här ute. Ja annars mår vi bra...barnen sover och A badar! Jag packar upp lite då och då. Det är så enormt skönt att ha ett kök som inte syns från soffan hahaha. Vi kollade på Disney on ice i söndags. Julia fick vara hemma hos mormor så länge. Jamie satt helt paralyserad och sa inte ett ljud under den 2 timmar långa föreställningen. När showen var slut var han alldeles exalterad och babblade på om hur Musse fångades av sjörövarna...Kul!! Nä slut för idag..inte kul att blogga utan bilder. Återkommer.. Puss!!

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Mycket bra blogg, jag gillar dina inlägg (:

2011-02-21 @ 22:08:14
URL: http://braerbjudande.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Hej! Jag tycker om din blogg

2011-02-21 @ 22:08:17
URL: http://kumkum.blogg.se/
Postat av: Cass

Kolla in min stora bloppis !! :) - du sätter priserna.

2011-02-21 @ 22:18:39
URL: http://salebycass.blogg.se/
Postat av: Sandra med Elias och Oliver

Hej vännen!

Elias var också på Disney on ice med mina föräldrar. Han tyckte det var såå spännande. Klarade också att sitta stilla under hela föreställningen ;o) Ska bli kul att se lgh sen!

Puss!

2011-02-22 @ 10:35:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0