Godmorgon söndag

Näst sista februari idag. Shit snart är det mars månad..en vårmånad i mitt tycka. Bara vi slipper mer snö och får lite sol och några plusgrader så är jag nöjd.

Vi hade lite barnvaktshjälp igår här hemma medans jag och A packade upp allt det sista, satt Maja med barnen ...sen kom Micke ocks¨. Vi käkade lövbiff och pommes och sjujävla starkt vitlökssmör haha. Apgodsallad till detta. Till efterrätt provade vi något nytt. Vi fyllde små smördegsrutor med frysta bär och en bit choklad och knäppte igen, in i ugnen och serverá med vaniljvisp. MUMS!
Melodifestivalen gick på tv och det är första jag har sett detta året.

gästerna begav sig lite över tolvslaget och vi hade en vaken Julia som får tand efter tand och har så ont!
Hon höllt A uppe halva natten.
Så nu sover A och Julia medans jag och Jamie sitter uppe och kollar på Bolibompa..Mys.

Idag ska vi borra upp lite lampor och tapetsera i Jamies rum så han får helt iordning fär inne. Inatt ska vi börja operation somna i egen säng, i sitt egna rum alldeles själv. Ska bli spännande.
Julia har anpassat sig enormt bra och somnar själv inne på sitt rum utan några problem.

Nä vänner....dags att sätta igång en maskin tvätt och koka lite ägg. Idag tänkte jag utforska mitt gym här i närheten. Det verkar inte vara lika stor som där jag tränade innan men jag hoppas på att det är minst lika bra. Maja gav mig en osynlig spark i röven igår..hon har tränat 3 ggr denna veckan och jag NOLL!..men räknas det att man nu bor mycket större och springer rundor i lägenheten. Packar upp tunga grejjer..lyfter tunga kartonger osv? haha..
Nä gymmet idag.

Puss!

Kommentarer
Postat av: jenni

Skönt att ni kommit iordning. Och det kommer gå bra med Jamies läggning oxå ska du se. Men gud va synd om Julia, hur många tänder har nu egentligen? Hon har ju haft världens otur att ha såna jäkla besvär med alla sina bissingar. Lägg in bilder sen på färdiga rum!!!! pUSS!!!

2011-02-27 @ 08:22:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0