Fan

Julia har fortfarande feber!!! = inge förskola för henne.
Jag MÅSTE till skolan och A är på jobb...KUL!!!! Jag får släpa med henne till skolan. Hur sjysst är det mot henne på en skala?!?..är jag förbannad?..ja.
Vi har för det förstaa ingen ordentlig vagn..så vi får ta paraplysulkyn..stackars tjej!
 
Julia har också varit vaken hela natten..eller ja fram till runt 3 tiden...jag satt uppe med en skållande het liten tjej. Vilket betyder att jag lyckats sova i ca 3 timmar.

Vad mer?
Jo vagnjäveln som vi skickade i måndasg..som ÄR helt felfri och NY..har tydligen gått sönder. SÅ JÄVLA FÖRBANNAD!!!!...jag vet att den skickades i toppskick...A ska ta hand om det problemet för annars går jag sönder inombords. Vi hörs!

Puss


Kommentarer
Postat av: jenni

Iof bra med frisk luft för feberbarn, men dock inte att dra ut bland folk. Kan ni inte dela på sådana här sjukdagar, att ni är hemma hälften av dagen var? Puss!

2011-02-02 @ 07:43:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0