25 & 30 års partajj


En dammsugare fick dem, inpackat i sötaste pappret.

Presentkorg med viktiga ting och en Mina Vännerbok för vuxna.

Mff och brynäs färger samt en guldballong. Fyllda med helium. Taxichauffören tittade på oss med stora ögon när vi skulle packa in ballongerna i bilen.

en födelsedagsgris!..Maja, fina fina Maja.

Majkel, den unga 30åringen!

Jag fick efter många om och men låna Mattes Armaniklocka. Har träningsvärk i den armen idag hahah.

Det blandades goa groggar med hallon och Lime. Nyttigt ;)

Nettan, jag och Sophie!

?!

Börjar bli trött...dags att åka hem kanske ;)

Ja det var bara ett fåtal av alla bilder som togs igår. Ni lär få se fler haha.
Jag och A tackade för oss vid 03.00 tiden...vi skulle jau upp "tidigt" idag för att gå på dop.

Tack för en så sinnesjukt kul kväll igår kära värdpar!
Det får vi göra om fler ggr.

Puss


Kommentarer
Postat av: The Godfather of Jamie

Tack för jätte-fina presenter, som vanligt! Va en grymt rolig kväll! Måste göras om mycket snart!

Puss & kram

2011-02-13 @ 17:54:51
Postat av: Chrillan

Amen NÖÖÖRD hahahah jag visste att det inte var din klocka! Fan, jag gick på de...

2011-02-13 @ 20:48:28
Postat av: Maja

Tack så jättemycket själva!!! :D Det ser ju riktigt trevligt ut på bilderna :) Sen att jag ser helt galen ut är ju en annan femma haha :)



Och dammsugaren fungerade alldeles utmärkt! Perfekt!

Säg till om ni behöver hjälp i veckan med packning eller barnpassning eller nåt!

Puss!

2011-02-14 @ 08:48:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0