Twighlight breaking dawn

...ska jag se ikväll!
Jag såg aldrig den första eller andra filmen men följde med Maja på nr tre och föll pladask för handlingen och filmen i sig. Jag och Maja hade twighlight maraton hemma och såg ettan och tvåan nån vecka efter...ÄNNU mer såld.
Nu är första delen av nr 4 ute på Bio så ikväll sitter jag med varma chips i knäet och dregglar...haha när inte riktigt men ändå.
vi tar den tidiga visningen kl 18.15 ...den är ändå 2 timmar lång..och så är det en vardag hahahahah...nä men det är skönt att vara hemma i tid så att säga.
Jag har för en stund sen skickat in min uppsats som blev 6 sidor bara...hade förväntat mig mer men jag slappade till det i slutet. Den blev riktigt dålig ochjag blir inte förvånad om jag får komplettera. Vi får se,.. jag har varit neggo förr och fått VG ändå men inte denna gången tror jag.
Kidsen är på dagis och jag ska strax gå och hämta dem...
Helgen bjuder på jobb och födelsedagsfest för Michaela....
Veckan därpå har jag ett gäng redovisningar och pepparkakspyssel på barnens förskola samt en tapasmiddag med vännerna att se fram emot...sen är det bara en vecka kvar till examen...
Ha en fin dag..
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0