Till min älskling...

Tänkte ta mig lite frihet att skriva lite här på bloggen utan att Linnéa vet om det.. Oooppsss! Nä men ville bara gratulera min underbara älskling till att äntligen klarat av sin USK utbildning! Vi har fått stå med ut med mycket under tiden men det var det värt. Många sena kvällar som jag har legat bredvid dig i soffan och sovit medan du sitter och skriver dina arbete som ska vara inlämnade senast klockan 00:00. Självklart var du alltid ute i sista stund!!! Många berg och dalar om att du ville och inte ville fortsätta plugga... Mycket tankar kring vår ekonomi... Men tillsammans eller framför allt du har vi rett ut denna tid och nu blickar vi bara framåt! Du ska veta hur STOLT jag är över dig gumman som har pluggat, jobbat, tatt hand om barn, hemmet och mig och ändå går du ut med topp betyg!! Hoppas nu du hittar jobbet du vill ha och du förtjänar! Ska göra allt jag kan för att hjälpa dig! Älskar dig Linnéa!

Kommentarer
Postat av: madicken

aaaw

2011-12-17 @ 15:23:29
Postat av: Pernilla

Hälsa din Fruga Grattis! snyggt jobbat

2011-12-17 @ 15:31:22
Postat av: Jenny Rehov

Stort GRATTIS till er båda. Vilken vilja och styrka det ligger bakom att jonglera vardagsliv med småbarn, jobb, skola och ändå se varandra som man och hustru.

Håller tummarna för att du får det jobb du önskar Linnea.

Kram/Jenny

2011-12-17 @ 20:14:44
Postat av: Stina

Så fint! :) grymt jobbat

2011-12-17 @ 21:42:15
URL: http://stinolino.wordpress.com
Postat av: Sandra med Elias och Oliver

Förstår att du är stolt Andre! Linnea har gjort ett grymt jobb, jag har blivit trött bara av att läsa om hur mycket hon pluggat och jobbat samtidigt. Och att få ihop vardagen med 2 barn är tufft bara det! Stort grattis Linnea!

2011-12-18 @ 21:33:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0