Inte så mycket

HelloooHey
Det är rätt tyst i bloggen just nu både från er och från mig. sen har jag blivit lite lat och bara bloggat från mobilen...
Jag har 8 dagar kvar i skolan och på dem dagarna har jag 3 redovisningar och en inlämning. Rätt så mycket med andra ord. Jag längtar efter att kunna lägga skolan bakom mig men ändå inte för jag har lärt känna många nya människor som gör skolan riktigt rolig trots stress och trista lärare.
........................
Denna helgen bjuder på mycket ! Jag är ledig! ;) Jamie och Julia ska hugga gran med Farmor och Farfar på lördag. Barnens kusin Love kommer hit och ska sova över från lördag till söndag. Det ska kul... och väldigt spännande att försöka natta två 2 åringar men Jenni och Sture klarade Julia och Love så då borde jag och A också klara det? =)
Jamie tjatar om att han vill sova hos Micke... så han ska fråga det idag ..(förbered dig på ett samtal M haha)
........................
Nu ska jag hämta mina små på förskolan sen ska dem få hoppa i plurret. Dem "slapp" undan igår..Julia HATAR att bada och Jamie undviker det om det går men när han väl är i så kan han bada i evigheter. Däremot ÄLSKAR han badhus...det är mest att duscha av sig som är mindre kul.
Jamie tog på sig Julias tröja och ville jag skulle fota och skicka till Pappa. En riktigt söt liten pralin i magtröja ..=)
Puss på er!

Kommentarer
Postat av: The Godfather of Jamie

E helt redo nu!! :) Vi ska faktiskt ha lite grabbkväll jag o Jamie!

2011-12-06 @ 19:29:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0