I ett

Shit vad kvällen bara försvann.
Jag hämtade barnen, Julia var en gnällfis från det att jag hämtade tills det att hon somnade. Inte likt henne ALLS.
Vi kom hem efter att ha varit inne på Willys en snabbis. Barnen öppnade julkalendern och jag påbörjade maten. Samtidigt renbäddade jag vår säng och under tiden hann både Jamie och Julia bajsa hahahah. komiskt.
Kidsen käkade, A kom hem med sushi till mig. Han skulle på hockey idag...lite sådär spontant.
Han hjälpte till att duscha kidsen och gjorde välling sen tog jag läggningen själv. Julia deckade på en millisekund...hon mår kanske inte så bra? Jamie somnade snabbt han också. Vi skjuter upp samtalet med M till imorrn ! haha
Hittade en bild från en utav A´s fotomappar. Detta är från ett bokskogsbesök i höstas.
Barnen skulle träna som Mamma. Kul..
En bild tagen i somras..så fin sååå fin.
Hahah klockren bild från i somras! Majkel, Maja and me...åå herregud vilken bild hahah.
Nä nu ska jag inte ösa på en massa bilder, råkade bara hitta roliga bilder!
Nu ska jag dricka lite pepsi max och käka lite toffifee...jag verkligen ÄLSKAR dem. Speciellt framåt jul..det är mest då jag köper sådana!
Puss

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Finfina bilder! Jag vill också ja Toffifee. Nuu!

2011-12-06 @ 22:41:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0