Hemmadag

Idag är vi hemma, jag och barnen...faren i huset jubbar i vanlig ordning. Han vabbade igår för jag var tvungen att vara i skolan och ha redovisning. Det går vinterkräksjuka på förskolan så därför har vi Jamie hemma i förebyggande syfte då Julia får den bara genom att höra ordet Vinterkräksjuka..typ. Hon har varit hemma sen i onsdags för feber men är feberfri nu..
Jag är ledig i helgen..och det är så jääääävla skönt rent ut sagt!!!
Imorrn blir vi tvillingföräldrar på prov hahaha,..ska bli riktigt roligt att passa Love faktiskt!
Julia ligger och sover för tillfället och jag och Jamie har precis öppnat posten. Jamie fick ett stooort kuvert adresserat till honom. I kuvertet fanns en bild på alla gamla förskolekompisar på Trumpeten och dem önskade Jamie en God Jul och skrev att dem saknar honom. Blödig som jag är grät jag förståss. Vi ska skicka ett julkort till dem också!
Ikväll ska jag göra en hel kyckling i ugn..jag ÄLSKAR det, A är inte lika förtjust...jag penslar och tar hand om den flera ggr under tiden den är i ugnen och fyller den med massvis med smör...riktig fetarfredag! Någon som blir sugen? =)
Denna ser visserligen riktigt rynkig och slabbig ut men den blev good...hoppas den blir lika god idag!
Puss

Kommentarer
Postat av: Anna

Det låter sjuuukt gott!

2011-12-09 @ 12:10:28
URL: http://familjenc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0