5 saker du inte vet om mig

Stjäl idén från andra bloggare.
1. Jag är besläktad med Sitting Bull. På min Mammas sida.
Min mammas näsa är kusligt lik hans. haha.
Ni som har mött min mamma ser att hon är mörkare i hyn. Ni som har mött min syster Lina vet att hon är den som fått mest mörka pigment i familjen.
2. Jag är besatt av sjukhusdokumentärer/serier och framförallt om det innehåller graviditeter eller barnafödande.
3. Jag är extremt petig med nya saker. Jag är väldigt rädd om mina och barnens saker. Kläder, vagnar, möbler jo name it. Jag drar alltid varje plagg rätt i sömmarna när jag ska hänga tvätten. T om strumpor och kalsonger, trosor. Det tar tid.
4. Jag har haft en hemlig önskan om att få tvillingar. Men den finns inte längre!! haha
5. När jag  och min syster var små, låtsades vi att vi kunde prata flytande Grekiska för att min pappa var grek och sa det till våra vänner. Vi bara babblade på till varandra och våra vänner trodde att det var grekiska. Haha. Lögnen sprack rätt så snabbt då vännerna frågade vår pappa om han var grek, och då berättade han såklart att han inte alls var grek hahaha. Min pappa är blondare än blondast men på somrarna blir han jäkligt brun. Han ser dock inte alls Grekisk ut hahaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0