Välkommen HÖST

Märkligt hur vi bara hoppade över sommarn. Vi hade ju ett par varma dagar i slutet på april och lite grann i Juni. Vi kom iväg till badet och stranden iallafall 3 ggr! haha.
Julia har blivit en riktig badkruka, hon hatar att bada i badkaret här hemma och GALLSKRIKER så man måste vara två för att duscha henne och håret haha.
När vi var på segevångsbadet så var det ju inte alls någon fråga om att bada, hon tycker ändå att vattnet är kul bara hon slipper vara i. FÖrutom på stranden, då kan hon stå i vattenbrynet i iskallt vatten!
Här är iallafall en video som jag hittade när jag tittade igenom arkivet när jag satt och sorterade bilder.

Hahah, naw tulle! Jamie däremot är riktigt glad för vatten både i pool, badkar och i havet!
Idag studerar jag hemma, har en inlämning imorrn som måste bli klar.... jag är dundermegasuoerduperförkykd! Det var längesen jag var så förkyld. Trist.
Nä nu ska jag sätta igång med pluggandet, annars blir jag aldrig klar!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0