UVI

Hade känningar av UVI imorse när jag kom till jobb, vågade inte chansa så ringde VC efter en tid. Annars väntar jag alltid för länge och då brukar det har gått så långt att jag ligger på golvet och inte kan röra mig= besök till sjukan. Jag ville undvika detta och fick en tid 16.15 idag. Så jag klarade igenom dagen på jobb och kom iväg till VC, urinprovet visade vad jag trott och nu går man på antibiotika. Trist men skönt att processen gick smidig och att jag fick medicin snabbt.
Nu sitter jag i soffan med bauta huvudvärk! Jobbar dag imorgon, dem behövde byta så jag fick snällt avstå min kvällstur. Jobbar kväll på onsdag och torsdag och kväll på lördag. På måndag börjar vardagen igen, A går tillbaka till jobb och kidsen ska tillbaka till förskolan. Shit vad sommarn flög förbi.
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0