Screw it

Vi skiter i bloggpausen! lite trouble på jobbfronten för A´s del men det löser sig. Han söker annat, mer trivsamt jobb. Stöttar honom till fullo. Jag jobbar som vanligt och har fått mycket tider nästa vecka också trots skolan. Men skola på dagen och jobb på kväll och helg. Iom jag saknar Studiemedel så får jag jobba arslet av mig i 4 månader. Men det är det värt i slutändan! Jag suger åt mig så mycket jag kan av barnen när jag får tillfälle och det är nu de senaste dagarns som dem faktiskt har visat att dem saknar mig. Det känns tufft, men jag vet också att jag gör det för deras skull och 4 månader går snabbt! =)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
A är på jobb just nu och jag har precis lagt kidsen, SÅKLART börjar grannungen springa just nu när Julia blivit tyst!!! Jag måste säga till dem att dem får tänka sig för en aning. Barn är barn men det är inga vanliga lekar hon leker haha.
Denna bilden togs inne på JC för typ en månad sen. Jag skulle prova jeans och barnen var helt gaaaalna, expediten såg och hörde på oss att vi var på väg ut pga barnen så hon kom fram och frågade om hon skulle se efter dem medan vi tittade runt. Nu tog vi inte emot hjälpen för barnen blev ju tysta som få när hon kom fram och pratade. Men när jag provade jeans så gick hon iväg och sydde varsin krona till kidsen av avklippta jeans från en tidigare uppläggning. Det tyckte barnen var väldigt kul. Jag och A blev helt förstummade av den trevliga tjejen och vilket kundbemötande! har aldrig varit med om något liknande. Det blev inga jeans den gången tyvärr, jag ville gärna köpa något av henne hahah.
Detta var alltså på JC i Lödde.
..............................................................................................................................
Julia totalvägrar att sova men hon SKA. Så får ta tag i detta nu.
Ha en fin kväll.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0