Min fina, underbara, lilla familj...

Varning för bildkavalkad...
Liten tjej blir så mycket större när håret sätts upp i tofs/tofsar. Här är hon ute och går med sin bebis och väskan. Hon leker Mamma. Jag ser mig själv i henne.
Julia inviger föressten en supersöt tröja från Name It.
Strl 92!
Vi sparar ut Jamies hår, han har själv sagt att han vill ha långt. Det tar tid och det ser inte riktigt klokt ut vissa dagar men det ska bli spännande att se hur det ser ut när det blivit längre. Han har v'äldigt vågigt hår.
Familjen Glad!
tokiga pappa ska alltid kittlas...
Lycka,.. finns inga ord.. älskar dem så!
Det är små stunder som såna här som etsar sig fast i hjärnan. Att få känslan på bild är ännu bättre..man kan inget annat än le när man ser dem!
Jag och Jules innan vi begav oss i eftermiddags. Vi åkte hem och fikade hos Mimmi och Jimmy en stund. Barnen lekte och vi fikade på gott fika bröd. Mimmi som kör stenhårt på GI käkade äpple. Jag skulle behöva sanare och rena kroppen från socker. Njaaa..vi får väl se.
Jag har iallafall packat barnens förskoleväskor och deras regnkläder är just nu i tvätten. Kläder är framtagna så A lätt kan klä kidsen imorrn. Blöjpaket står framme, gummistövlar lika så...trist att börja 7.00 imorrn när barnen ska första dagen på dagis efter långt uppehåll men jag får iallafall hämta dem!
Back to vardag, ska bli skönt. Jag är rutinmänniska och barnen likaså, dock inte så att dem inte går att rubba då och då men tillräckligt för att det ska flyta på ungefärligt samma varje dag var vi än är. Iom barnen är uppe vid 6 på vardagar när det är dagis så måste dem lägga sig vid 18-18.30. Nu på semestern har A haft dem uppe läängre än så vilket är okej men nu får vi vänja dem vid 18 tiden igen.
Veckan bjuder på jobb iallafall så också hela helgen! jobbar dag hela helgen...inte det roligaste NEJJ.
Nu ska jag ta tvätten sen på med mjukis och slänga sig i soffan...imorrn jobbar jag 07.00-15.30.
Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Mamma till William och bebis i magen

Söta bilder o fin blogg.kram

2011-08-14 @ 22:35:18
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Werkestam

"man kan inget annat än le när man ser dem!"



Jag kan bara hålla med!

Vilken otroligt fin familj du har! :)



(förlåt att jag spammar nu men jag läser ju upp mig lite och måste bara kommentera, haha)

2011-09-18 @ 20:16:24
URL: http://niomanadersvantan.wordpress.com
Postat av: Werkestam

Och förresten.. Även DU är otroligt fin! Hot mama ;)

2011-09-18 @ 20:17:41
URL: http://niomanadersvantan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0