Inlämning på fredag

Vi fick vår första uppsatsskrivning som ska vara inne på fredag. Jag planerade inte för det utan tog jobb kvällstid hela denna veckan. Vilket betyder att jag har ytterst få timmar på mig att göra det jag ska. Lite stressad känner jag mig allt och har insett att jag inte kan jobba kvällar på vardagarna mer än kanske 1-2 kvällar och kanske varannan helg. Boken måste jag köpa också!! ska göra det nu  tänkte jag, men då får jag den på torsdag och på torsdag jobbar jag 15.00-23.00, vilket betyder att A får hämta ut boken och jag får plugga när jag kommer hem kl 00.00. Inte så jävla bra. Men det löser sig ...=).
Ingen som har boken "sjukvård av Johan strömberg (tror jag)" den är gul!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0