1 vecka

Om en vecka ska jag fira min 25årsdag! Tänk...25 år. Förr tyckte jag det var ungt men nu känner jag mig lite gammal. När jag var yngre tänkte jag att jag skulle få mitt första barn när jag var 25, jag har redan 2! Underbart!
Halvvägs till 50...iiih.
Vidare till nästa vecka, jo familj och släkt kommer hit vid lunchtid och då bjuds det på tacosbuffé. På kvällen kommer vännerna och då bjuds det på tilltug och god välkomstdrink! jag älskar att planera såna här små tillställningar och vill att det ska bli något speciellt av det hela så det är mycket som ska fixas men det är kul. Det var längesen jag hade födelsedagsfest så det ska bli kul...eller nu nu ljög jag. Jag hade en förra året, men då hade André fixat allt och bjudit in utan min vetskap! =)
Jo sen var det den där önskelistan...
Visst är det lite grejjer som jag spanat in som inte hade suttit helt fel... ;) som te x
Denna blusen från Lindex är riktigt snygg! både till vardags och till fest!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0