Morgonens bravader

Godmorgon
Barnen är på väg till förskolan och A till jobb, jag ska till skolan om en liten stund.
Men först måste jag berätta vad som hände imorse.
Jamie fick en bil i födelsedagspresent som kan köra själv, ni vet en sån med snurrande bakhjul. Har inte haft en tanke på att Julia kan sätta den i håret så hon lekte fritt med den igång imorse.
Ett två tre skriker hon i högan sky, mycket riktigt fastnar bilen i håret på henne. Hon skriker som aldrig förr och bilen fortsätter snurra.
Skriker åt A att stänga av bilen och hämta en sax...A säger; men ska vi inte försöka...jag avbryter..försöka?! vet du hur ont detta gör?!
Han hämtar saxen och jag klipper av två stora tofsar från en helt förtvivlad Julia.
Hon var såååå rädd och ledsen efteråt.
Usch jag minns hur ont det gjorde när Sunny (min lillebror) satte såna bilar i håret på mig. Vi ska ite prata tuggummi heller hahah.
Stackars liten, batterierna åker ur direkt!!
Nä dags att kila..
Puss

Kommentarer
Postat av: Jenny

Men lilla pluttan. Jag kan riktigt känna smärtan i hårbotten. Tur att hon har en snabbtänkt mamma som inte tvekade med saxen.

2011-04-27 @ 18:27:02
URL: http://idetgulahuset.blogspot.com
Postat av: Maja

Usch men stackars lilltjejen! Ajajaj vad ont det måste gjort!

Hoppas ni har en mysig kväll! Puss o kram!

2011-04-27 @ 19:31:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0