Korvgrillning och lek på lekplatsen all day long

God kväll, eller snart natt.
Har skrivit klart min inlämning tills imorrn, A har somnat i soffan och jag läser mina bloggar varav en tjej fått sin Lille Pojke. En liiiiiiiiiten liten bebis. Gulle!!
Idag har vi varit ute på stora lekplatsen, Micke och Maja vart med. Vi fikade och avslutade kvällen med korvgrillning på på innergården. Barnen lekte länge i sandlådan medan vi pulade med grill och grejjer. Jamie premiärcyklade på cykeln han fick av M&M för två jular sen hahah. Men nu  når han ner. Vi var ute hela kvällen. När vi skulee gå in, klädde vi av barnen från topp till tå ute i trappen, har ALDRIG sett så grusiga barn. Från trappen till badkaret DIRRE!! i med alla kläder i tvättmaskinen.
Helt underbar söndag..önskar att man alltid hade den tiden med sina barn..men å andra sidan uppskattar man det desto mer när man gör det lite extra mysigt på helgerna...
Känns bra i hjärtat när barnen får leka i det fria hela dagarna...tack vare vädret så underlättar det alltid.
Imorrn är det dags för vardag igen, dock är veckan kort. Skönt.
Nä nu ska jag väcka A ...dags att lägga sig..upp tidigt imorrn..vet ni vad som är sjukt. Att behöva väcka sina barn på morgonen för att åka iväg...så jäkla synd.
SOv gott vänner!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0