Kalas och Påsk

Har precis kollat Grey´s och Off the Map. Jag är en riktig sjukhus/sjukvårdsprograms nörd. Löööve it.
Sitter och skriver en lista på allt som måste handlas inför kalasen och påskfirandet i helgen.
Det blir först och främst kalas på fredag ..då blir det en enkelt mandeltårta m grädde, choklad och bär. Kaffe och kaka.
På lördag slår vi ihop påsk och kalas med min sida av familjen. Då blir det en massa barn och Jamie ha valt Handy Manny tema. Så muggar, tallrikar, duk och godispåsar är såklart Handy manny. Tårta har han önskat en Hammare eller Pippi Långstrump. Vi får se vad han säger imorrn. Utöver tårtan, ska det käkas påskmat och sen även kaka och kaffe.
På söndag, hans födelsedag, kommer M&M hit och även Erik och firar honom. På måndag kommer Jamie´s kompisar hit och firar honom!
Mycket kalas och enm fullspäckad helg.. helt klart värt det..vår 3åring är värd att firas flera ggr om.
Nä dags att nanna kudden nu,..
Puss på er

Kommentarer
Postat av: Jenni

Ja kalas är alltid kul, och ja har man barn så blir det till att fira flera gånger om, men som du säger klart att ens barn är värda det. Var det klockan 1? Kommer alla kusinerna, så jag vet hur många jag ska ta med påskägg till;-)

Puss!!

2011-04-21 @ 09:22:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0