Inte utan min Pepsi Max

Jag borde plugga, verkligen.
Har suttit hela morgonen i skolan och pulat med att lägga in mina 3 dagars käk och rörelse. Fi fan. Första dan var kul hahah...åt way over mina begränsningar. De två andra dagarna åt jag alldeles för lite. Så det var nyttigt att se...nu ska jag bara analysera mina värden. Och jag vet ju vad jag gör fel..haha ska bara ändra på det också.
Tur jag fick med en 2 timmars träning i onsdags.
Sitter med min älskade pepsi max och lyssnar på musik. Borde vara ute i det fina vädret men datorn lockar mer just nu..varför vet jag inte. Funderar på om jag ska svida om och ut och jogga utomhus idag. Vet bara inte vad jag ska springa för runda.
Jag borde verkligen städa också, för här ser förjävligt ut. VERKLIGEN!
Många måsten...
...
nä jag tror nog jag sitter ett tag till med min Pepsi Max och Lars Winnerbäck. Sen tar jag tag i mitt liv.
Plattången skulle behövas användas också, mitt hår hemskt ut...Bläääärk!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0