Inte så lat som jag ser ut

..jag tog mitt förnuft till fånga och begav mig till gymmet. Tomt och tyst var där och jag kunde välja och vraka mellan maskinerna. Blev 58 min på löpbandet. Kombinerade löpning 9,5 km/h, 10,5km/h och powerwalk på 7,0 km/h. Varför det blev 58 minuter är för att jag helt plötsligt blev nummerblind och trodde det stod 60 hahah. Men men...jag sprang totalt 40 minuter och resterande powerwalk i uppförsbacke. Svettigt värre.
Sen blev det litta mage och så cyklade jag 5km som avslutning.
Nu är jag nyduschad och väntar på min familj som bör komma när somhelst. Vi ska äta så lyxigt som Korv m bröd haha.
(p.s såg att du hade ringt syrran, jag ringer ikväll när kidzen somnat om det är okej?)

Puss på er!!

Kommentarer
Postat av: Mad

Vad du är duktig! Var är det du tränar?

2011-04-17 @ 06:41:34
URL: http://mamamad.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0