Helgen, äntligen vår!

God kväll!
Allt bra?

Denna helgen har varit så fantastiskt mysig och vädret har varit helt underbart.

i fredags var det begravning och det var sorgligt men jättefint. Blev sushi på kvällen och jag deckade i soffan urtrött.
Lördagen tillbringade vi ute i Limhamn och mös. Vi handlade på torget, fina tulpaner, goda hallon och jordgubbar och annat gottit. Senare satt vi inne på vår innergård och mös hela eftermiddagen. Barnen lekte och jag och A avnjöt varsitt glas vitt vin ute i solen. Hur underbart är inte livet ibland?!
Micke och Maja kom senare och vi grillade goda spett...


Barnen inne på Willys i nya syskonvagnen. En Silvercross.






Hur ofta sitter man av avjnuter ett glas vin i solen en lördag eftermiddag ute på sin innergård? kan inte minnas sist det hände...det har nog aldrig hänt hahaha.


Vita och rosa tulpaner...




Vi grillade såklart lite marshmallows också...



Bra bild?`hahaha

...lite senare kom ett par vänner och vi hade en riktigt kul kväll!

Idag var vi på kalas hos Anton som har fyllt 9 år. Vi fick god pastasallad och god tårta! Därfter åkte iv hem till A´s föräldrar och satt i deras trädgård och åt ännu mer grillat tills det var dags för läggdags. Jag satt där bak i bilen och försökte hålla Julia vaken och lyckades. Väl hemma komma jag på att vi glömde åka tillbaka till Jenni och hämta en påse med saker...FÖRLÅT Jenni haha...glömde helt bort det. A kanske ska ta den imorrn?

Barnen deckade så fort vi kom hem och jag och A somnade i soffan sittandes. blev en powernap, riktigt välbehövlig.

Nu ska jag käka en gräddbulle.

Imorrn börjar Omvårdnads kursen..jag är riktigt taggad!

Puss

Kommentarer
Postat av: The Godfather of Jamie

Kul att "syskonbilden" kom med... :)



Får allt bli en grillning i veckan! Har hört att det ryktas om en klass 2 varning så då e det ju läge...

2011-04-11 @ 12:59:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0