Vilken helg

Hej hej!!
Helgen är förbi men A är hemma idag också då han somsagt är pappaledig på måndagar.
Helgen har varit urkul.. i lördags hade min finaste A ordnat med en överasskningsfest för mig eftersom jag fyller år på onsdag. Jag har inte haft en endaste aning om vad som skulle hända och trodde bara att M&M skulle komma hit och käka..men ICKE...
 Lillebror Sunny kom och Storasyster Lina också..vilken lycka!!

Men inte nog med det... lite senare droppade också dessa personerna in..

 Malin

 Sebbe

 och Erik...

.. ja Micke var ju också där...

 och Maja..men Maja står bredvid nåt freak hahahah!!



Tack alla ni som kunde och ville komma och fira mig!!..det var skitkul och hoppas baconet blev gott för jag är ärrad for life ;)

SÖndagen gick åt att mysa med familjen och äta Pizza..mums..!

Idag har jag varit iväg själv utan några barn tillsammans med Mimmi. Vi var på center syd och gluttade litta och ja köpte litta.. och åt litta.. ;)

Nu måste här städas..

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0