Vilken dag!!!

Lula gick!!.. hon gick 3 steg.. från bordet till soffan helt utan förvarning.
Jag och A blev helt chockade.
Dalle satt bredvid men tror inte han hant uppfatta det haha.
Men shit hon gick!! på sin 11 månadersdag och det sjuka är att Jenni sa att hon skulle göra det. Vi pratade om det innan idag. STört!

Jamie gick när han var 10 månader och 3 dagar gammal. Julia följer honom i utvecklingen fast en månad senare i allt.

Inte nog med att min lilla flicka börjar bli stor... jag VANN min första tävling hos Matilda. 500:- på wilma och Morris.

Dessutom blev mina köttbullar så äckligt goda idag... haha

Puss!!

Kommentarer
Postat av: Maja

Vilken dag!!! Och jag glömde gratta min lilla sötnos på 11-månadersdagen. Skäms lite måste jag säga.. får ta igen det med råge på 1-årsdagen! :) Och gick hon?! GRYMT JULLAN!! Hoppas vi ses snart! Pussar och kramar!

2010-10-01 @ 10:12:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0