Tjejjna mittbena

Har precis kommit hem efter en liten tur istan, bara jag och Julia. Gjorde lite ärenden och kom hem med 3 nya grejjer utan att behöva betala en spänn..dessutom fick jag 85 kr tillbaka utöver det. Det ni! Det är sååå man handlar haha

Man märker att jag har gått och blivit gammal för shit vad jag är trött och grå och sliten, ont i ryggen och rynkig haha.

Majjkel var här hemma igår utan Majjan för hon jobbade. Vi käkade fläskfilégryta och jag fick jättefina blommor och lite smink och annat tjejigt. Mycket fina grejjor. Jag bakade en kladdkaka som inte alls blev kladdig. Kul!

Julia är gnällig ..tänder spricker upp från höger och vänster i hela munnen på henne känns det som. Hon är märkbart irriterad över det och verkar ha väldigt ont. Hon bajsar också för er som är intresserade becksvart bajs och ibland bryter hon av det med rikigt rallybajs.
Tjejjna mittbena..riktigt äckligt.

Nä dags att ta tag i hemmet?
Nä jag slänger mig i soffan istället!
Puss

Kommentarer
Postat av: jenni

Stackars Julia, både bajs och ont :=) Så jäkla gla att mina inte haft ont vid tandsprickning............... men det är stiltje på tannasprickning just nu, fortfarande bara 7 tänder, vi får väl se hur länge det dröjer innan nästa gäng kikar fram :=) Krama lilltjajen!!!!!!!!! Puss

2010-09-09 @ 12:19:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0