Jag har jju glömt..

..visa vad jag fick när jag fyllde år.
Jag fick bl a...

 
bodybutter och duschcreme. Från Kings & Queens. Luktar skitgott!!

 
Mascara. Volume million lashes. Den är svinbra!

 
Snygg ögonskugag från IsaDora. I höstiga färger. Beige, brunt och guld. Dessutom fick jag Eye Shadow Fix också från IsaDora och hade aldrig sett det innan. Jag tror att man ska smörja på det innan man drar över ögonskuggan för att det ska sätta sig snyggare. Provade idag och det blev faktiskt snyggare eftersom färgen satte sig direkt .

 
Min absoluta favvokofta just nu. Från Gina tricot. Skulle vilja ha alla färger haha. Har fått presentkort av Malin m familj på gina så det får bli en sån till såfort dem kommer in i butikerna igen. Dem är nämligen helt slut i S. =(.

 
Så här glad är jag för alla mina presenter.
(och egotrippad) hahahah. Sne tumme?

Idag fick jag en jättefin väska och Mamma och syrran och hårinpackning, duscholja (luktar jag så illa? höhö) fotfil och nagelsax. Perfa alltså!!
Ska visa väskan vid ett senare tillfälle och mina snygga stövlar som jag fick av A. Och kavajen jag fick av Sandra... åååh så mycket fint.
Tack Alla!!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0