Ja just det!



Jag har ju glömt att visa det jag köpte till Julia för ett bra tag sen, jag håller ju på att samla ihop en strl 80 garderob till henne så att hon har gott om kläder till dagisstart då det verkligen kommer behövas ombyten. Kommer ihåg hur Jamie såg ut vissa dagar och fortfarnade gör närhan kommer hem efter en dag på dagis.

Här är iallafall en jättefin baströja i lila från H&M, finns även i rosa som hon önskar sig.
Jättefint jeanskjol också från H&M. Den har hon redan invigt en gång men den är lite väl stor.
2 par strumpor från Po.p.
Detta blev nästan gratis då jag handlade med bonuscheck från H&M.

Idag ska vi hämta ut ett paket från Ellos...
I dem gömmer det sig ett par höstskor till Julia från Kavat.
Hoppas dem är fina!

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0