Inte många dagar kvar

..tills jag blir 24 år.
Oj oj oj.. detta året önskar jag mig lite mer specifika saker, annars brukar jag bara önska mig presentkort och det är ju fortfarande väldigt uppskattat. Men för den som inte vill köpa presentkort så önskar jag mig bl a detta här..


Är i stort behov av en ny mascara och denna verkar bra!

   

Dessa koftorna får JÄTTEGÄRNA flytta in i min höstgarderob! Finns hos Gina Tricot och kostar 249:-

  
En ny parfym är också välkommet... den görna DKNY vet jag luktar himmelskt men har inte doftat på den rosa men den ser väldigt inbjudande ut...

Puss


Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag har den mascaran, och är supernöjd!

Grattis i förskott =)

2010-09-03 @ 20:31:43
URL: http://tassandra80.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0