Ikea

Vi var en sväng på Ikea idag för att inhandla lite smågrejjs som värmeljus och servetter och sånt..

Vi bestämde helt plötsligt för att möblera om..



En liten smygtitt. Ett litet datorbord för 99:- Det är väldigt litet.
Fler bilder får ni imorrn..men här blir snyggt...jajjamenssan!

Ikea har även fått in massa fina leksaker till barn och vi var ute efter en frukostkorg full med tygmackor, tygpålägg, tygägg, tygbacon..ja ni förstår. Vi ville också ha grönsakskorgen som är fylld av morötter, purjolökar och gurkor.. men det var såklart slut.
Istället köpte vi glass"paketet". Det passar ju egentligen Jamie klockrent eftersom han älskar att leka att han står och säljer glass.

Man fick 2 strutar och 4 glasskulor, 4 kakor och en hel tårta som går att dela på. 79:- på IKEA.

Jag hoppas de andra korgarna kommer in snart så vi kan köpa det också för Jamie har börjat intressera sig för sitt kök väldigt mycket nu. Han ska laga mat åt alla och leker verkligen jättefint i köket så låtsasmat måste inhandlas men också en liten teservice med tallrikar och muggar såklart.  Det finns ju plastmat också men jag tycker dessa här i tyg är sååååå fina.

En tur till Ikea igen inom snar framtid.

Nu ska jag slänga mig i soffan och få kli på ryggen.. det tjänade jag in genom att byta en bajsblöja på Lula!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0