Idag är jag arg

Idag är jag så jävla arg så det finns inte.

Hela helgen har bubblat inom mig och igår sprack det och idag är det botten!!

A jobbar idag fastän han är pappaledig. Vi hade en massa planerat och jag skulle ha stuckit iväg och träna.
Han skulle ha gjort "mitt" jobb imorse för att känna på hur stressigt det är på morgonen när Jamie ska lämnas på dagis. Men han sov och sen från ingenstans skulle han till jobb. Say what?!

Men det är inte därför jag är arg.
Men det är ett fett jävla irritationsmoment att han skulle jobba idag.


Kommentarer
Postat av: jenni

Ojdå, varför är du arg då?



Puss

2010-09-27 @ 10:42:33
Postat av: Matilda - Livet som ung shoppinggalen tvåbarnsmamma

Hoppas du blir lite gladare av min kommentar nu då för du har vunnit 500kr hos Wilma & Morris i min tävling :) Mejla mig på [email protected]

2010-09-28 @ 11:26:28
URL: http://majbebis08.blogg.se/
Postat av: Erik

Nu har jag varit inne och tittat som jag lovade! ;)

Kanske blir fler besök!

Du ska inte vara så arg. Det är int bra...

Hälsa familjen!!

2010-09-28 @ 18:43:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0