Hur många barn har jag?



Man skulle kunna tro att jag har fler än 2 barn. Här är 10 st MAM flaskor. Både Antikolikflaskor och vanliga i alla dess färger. Det är dena bsolut bästa flaskan på marknaden enligt mig. Dem är fina och finns i olika storlekar och så är sugnapparna skitbra från bebis till stora 2.5 åringar.
Jag har fler än dessa 10 flaskor.. det är lite sjukt. Jag har nog kastat 4 st.
Antikolikflaskorna använder jag inte längre. jag använder numer bara de flaskor som rymmer 320 ml.

Men jag rekomenderar till er som inte hittar rätt i nappflaskdjungeln.
MAM is Da SHit!

Puss


Kommentarer
Postat av: Patricia & Wilja

HAHA! Va härligt me så många flaskor ;D De går åt.... slipper diska efter varje gång om inte annat!



Men så fina små barn du har! Va ROLIGT att du kommenterade, nu har ja hur mkt spännande läsning som helst framför mig.



DU förstår inte hur GLAD ja blir när du kommenterar. Tänk va ja annars skulle missat?



Ha en bra dag! Kram // Patricia!

2010-09-16 @ 10:14:28
URL: http://mammasangel.blogg.se/
Postat av: linisflinis

oj va mycke fina flaskor du har. jag vill ha tag på färgglada men hittar bara vita tråkiga (de är dom stora vi behöver nu om ett par månader). om du inte har behov av flaskorna så hör gärna av dig :) ja köper dom :)

2011-10-12 @ 07:03:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0