Frallan

Barnens faster har varit på besök idag eller frallan som jag brukar säga.
Jamie blev jätteglad när hon ringde på dörren... tråkigt nog hinner man inte träffas så ofta så därför är små såna här besök guld värda!

Ja nu är det inte alls långt kvar innan bebisen tittar ut och nu har hon en så himla fin mage och man kan absolut inte hålla händerna borta från den.
Varför blir man så bebissjuk?

Jag skulle absolut inte kunna tänka mig ett barn till på väääldigt många år men jag hade inte tackat nä till ett par graviditeter. Det är så häftigt och kul och mysigt att vara preggo. Men då har jag också förträngt foglossning, svullnad, 27 kg uppgång, Havandeskapsförgiftning, sjukhusbesök på sjukhusbesök, kissnödighet, sömnproblem, hormoner, enorm badboll på magen som gör allt dubbelt så svårt, sparkar mot revben, kissblåsa och andra mindre sköna ställen.

Nä istället kommer jag bara ihåg en liten kula, bebisens små buffningar, Bm-besöken, ultraljuden och ja allt det där härliga.


Vem vet kanske får man uppleva en graviditet igen om ett par år... i vilket fall som helst så kommer jag nog alltid vara lika bebissjuk som jag är idag.
Jag får nöja mig med att gosa med andras nyfödingar för här hemma har jag fullt upp med 2 virvelvindar.. härligt det med oftast.

Tog en bild på den fina magen idag men har inte frågat om det är okej att lägag upp den så därför gör jag inte det heller. Men där ligger en liten snart färdigbakad bebis därinne och jag längtar efter att få snusa lite på henne.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0