En kom-ihåg lista.

Jag MÅSTE köpa lite roliag klämmor till Julia. Hon har bara såna där vanliga så imorrn bär det av till H&M för att köpa lite roligare klämmor med rosetter och liknande sådetså!

Jag MÅSTE köpa strumpbyxor till Julia. Hon har vuxit ur alla sina.

Jag MÅSTE köpa mockasiner till Jamie samt en tunnare fleecejacka att ha på dagis när dem ska sova tydligen.

Jag MÅSTE köpa ett par "lättare" skor till Julia att börja med. Kavaten är inte så kul att öva sönder nu innan hon inte kan gå.

Jag MÅSTE uppdatera Jamie´s garderob, långärmade tröjor, mjukisar och pyjamaser bl a.

Jag MÅSTE köpa en ny BH till mig. Efter 2 barn så sitter inte mina oldies lika bra som dem en gång gjorde.

Jag MÅSTE en massa mer... MEN imorrn blir det köp av klämmor. Så långt vet jag.



Annars är det ju väldans fint med pippilotter... !

Puss

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hon är ju bara helt ljuvlig.



Tack för tipset ang vällingen. Jag ska testa o se om det funkar. Idag blev det kvällsfika och så fick hon dricka lite mjölk och hon nöjde sig med det.

Får se om hon vaknar inatt o vill ha välling. Då är det jobbigt att säga nej för då är alla trötta o vill bara somna om ;)



Kram och gonatt

2010-09-23 @ 00:10:54
URL: http://bajbiii.blogg.se/
Postat av: Emmeli

Åh..ja riktigt gulligt med pippilotter :)

2010-09-23 @ 08:57:12
URL: http://mellisezar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0