En kändis

Ett snabbt inlägg bara..
Jag åkte buss med Rennie Mirro, han där från singin' in the rain och hans son. Dem åkte "med" mig haha till ändhållplatsen. Där stiger vi av och jag kör på hans son med vagnen då han springer hejvilt framför mig. Oooopsi.
Pinsamt värre...
Jag känner att jag helst av allt skulle vilja berätta att jag sett musikalen och frågat efter bild och autograf men jag hejdar mig och låtsas som om att jag inte alls vet vem han är.

Han vet iallafall var jag bor för vi hade följe (läs; han gick bakom mig) till dörren sen gick han vidare in och tränade på Crossfit över gatan bara.

Ja men jo..nu är vi kompisar och allt. ;)

Nu måste jag hämta Jamie.!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0