Det regnar

Jag älskar att vakna till sånt här väder när jag vet att jag inte har något planerat utomhus. Jamie är ledig från dagis idag så städning står på schemat. Kul va?

Vi steg upp 08.10 idag och då la sig båda barnen 19.00. Snacka om SKÖNT!!
Dock började någon jävla idiot rent ut sagt att borra kl 21.30 ( det är tillåtet men ändå). Jamie vaknade efter ca 5 minuter av borrning i betongväggen mittemot vårt sovrum. Han gallskrek. Jag gick in och la mig hos honom och han bara skakade stackarn. Efter ett litet tag så vaknar Julia och A får ta henne.

Jag somnar med Jamie vid 21.45 med kläder och allt och vaknar nu å morgonen hahah. A sa att han hade försökt väcka mig flera ggr men jag var helt död.

Om jag är utvilad idag? Jajjamennsan.
Jag har dock legat som en kråka så nackont har jag såklart.

Städning idag, A kánske jobbar över och imorrn ska dem käka och bowla efter jobb så jag blir helt ensammen imorrn kväll. Bläää

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0