Andy´s lekland

Där var vi idag.
Jamie, Julia och jag tillsammans med Jenni, Viggo och Love.
Shit vad skojj det var!
Det var så himla längesen jag var där sist och detta var första gången för Jamie och Julia.
Jamie har varit på Vizz på Entré en gång men då vågade han knappt göra något, idag rusade han efter Viggo och vågade göra massvis. Han vågade dock inte hoppa på studsmattan och hopptornet.. (men från i somras haha).


Hallåååå..kan ni öppna?! (vi var 1 timme förtidiga ;))


Coolt brorsan!


Jag vill också, hur gjorde du?!


Småttingarna!


Nä jag drar nu Love, ska du med?


Jenni tog foto... hahahaha


Dags att gå hem...

Tack för idag!
Det var verkligen skitkul... åker gärna dit där snart igen. Jamie tyckte det var jättekyl (= Jättekul)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0