Vilken hääääärlig morgon

Jag älskar att vakna till sånt här ruggväder när jag vet att jag absolute inte behöver vara ute i det hela dagen.
Men det jag absolut älskar mest är när mina barn är trötta på morgonen.
Det har dem varit ett bra tag nu men idag tog det nog priset..såna här mornar hade vi när Julia var nyföding.

Jo ´Jamie vaknar kl 07.00 och vill sätta på Bolibompa i vårt sovrum som alltid. Han tittar och jag sover.. kl 08.00 väcker han mig och vill kissa... följer med honom upp och kissar och gör sen välling till honom. Lägger oss i sängen igen och halvslumrar.
 08.30 går jag upp för att kolla Julia som fortf inte har vaknat. Tittar in i hennes rum och där sitter hon alldeles nymornad och väntar på välling.

Gjorde välling till henne och gick sen och klädde på Jamie och mig själv. När hon hade käkat klart var vi färdiga gick Jamie iväg för att kolla ännu mer på Bolibompa medans jag klädde på Julia. Lugnt och sansat har det gått.. alla var väldigt medgörliga och kl 09.10 var v i utanför dörren och traskade iväg till Dagis.

Så skönt..ingen stress och inga tårar eller bråk från Jamies sida... Mi lajki.

Jag och Julia gick iväg till Ica Maxi och köpte lite våtservetter och liet annat tråkigt men behövligt.

Idag ska jag och Julia mysa..pedagogerna på förskolan var väldigt noga med att påpeka att Julia snart börjar hos dem och jag blir alldeles kallsvettig. Ingen känner Julia som jag.
Usch ..ja ja...3 veckor kvar.

Just nu står Julia där hon alltid står. Vid Jamie´s stol och käkar smulor och annat gott han har tappat hahah...

Ha en najjs dag
Puss!!

Kommentarer
Postat av: Albertellen

Really useful website. Hope you succeed in keeping out the spammers.

2011-11-26 @ 00:40:27
URL: http://albertellen.blogh2o.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0