Värk

Det värker littagrann i tjejmagen idag. Det är en jobbig värk.. den går liksom inte att ta på utan den finns bara där. Men men..iadg är det söndag och nu har vi firat klart Julia. Jag höllt nästan på att baka ihjäl mig igår men jag överlevde.

Julia har fått så mycket fina presenter och det tackar vi för! ska visa upp lite grann då och då för er som är intresserade haha.

Imorrn börjar ännu ett nytt kapitel i vårt liv, Julia börjar på dagis. Hon har vuxit i mina ögon denna helgen. Hon har jua lltid varit min bebis men nu så ser jag henne som ett litet barn. Hon klarar så mycket själv. hon käkar macka själv och dricker själv och tar sig dit hon ska och säger ifrån om det är något som inte känns bra. Hon kommer ju klara dagis galant! Varför har jag oroat mig?.. men hon är ju såååå liten. Min lilla lilla tjej. Det är tidigt men nu vet jag att det kommer gå bra.

Ska även till tandläkaren imorrn... bläääääää..  Jag vill inte det alls. men så får det bli.

Vi hörs lejter alligator
Puss

Kommentarer
Postat av: Maja

Lycka till på dagis imorgon sötnos! Shit va sjukt att lillstrumpan redan ska börja på dagis! Men det kommer gå utmärkt! Puss o kram!

2010-10-31 @ 21:31:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0