Tiilbaka till skolbänken

Jaha då fick man antagningsbeskedet idag. Första skoldagen den 18:e oktober. Tidigare än väntat men det gör inte så mycket eftersom jag inte börjar med mina kurser förrens senare. Dock kommer min klass börja med Vårdochomsorg nu direkt så då hoppas jag på att få läsa någon kurs på distans eller hoppa in i någon annan klss så länge någongång i november. inte tidigare eftersom jag ska skola in Julia 2 veckor i november.

Men detr blir bra. lite drygt att gå den 18:e då jag redan har all den infon vi kommer få då och det är från 10.00- 15.30. Sådär kul. Men ska bli kul att träffa klassen!!

Jag längtar tills jag är färdig med denna utbildningen så jag kan få komma ut i arbetslivet och jobba med det jag verkligen vill! Jag ska ju välja sjukvård som min inriktning och hoppas självklart på att få jobba på sjukhuset när jag är färdigutbildad.

2 veckor till skolstart.. läskigt.

Puss

Kommentarer
Postat av: Emmeli

åh va kul! jag vill åxå plugga... men vet inte till vad!

vad ska du plugga till? =)

2010-10-06 @ 17:06:19
URL: http://mellisezar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0