Tårtfunderingar!

Julia fyller 1 år om mindre än 2 veckor...GAAAAH!!
Jag tänkte baka en fin tårta till henne. När Jamie fyllde 1 år så bakade jag två "vanliga" tårtor garnerade med massvis av frukt men också en Tummen tårta.



Första gången jag gjorde någon "ordentlig" tårta. Fin va?..den var tydligen mycket god. Jag äter själv inte tårta men älskar att göra tårtor haha.

Men ja...Julia ska ju också ha en fin tårta tänkte jag.. men vet inte riktigt vad. får ju ite vara nån sån superduper svå och komplicerad..utan typ en sån här.

Vi får fundera lite,..


Just nu står A i köket och lagar spagetti och köttfärssås. Efter midddagen ska jag baka dumlekakor!

Puss

Kommentarer
Postat av: Mimmi

ÅÅÅÅH dumlekakor... när får jag komma o smaka dom då?? PUSS

2010-10-18 @ 20:17:51
URL: http://mirakelmilton.blogg.se/
Postat av: Love Oliwers mamma <3

Sv: Hej tack för ditt svar :)



Tack för tipsen. Det är så himla svårt att veta hur man ska göra med så små barn. Han skrattar mest åt mig när jag säger åt honom.

Men man får fortsätta och inte ge upp, tillslut förstår han nog.



ps. Vilke fin tummen tårta:)

kram Love

2010-10-18 @ 20:56:55
URL: http://mommyatnineteen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0