Söker jobb

Tjejjna!
Skolan gick bra idag, hann inte träffa min klass så länge eftersom jag inte kommer följa dem denna terminen och helle rinet någon annan klass. Så jag måste söka jobb och hoppas på att få något och om jag sen inte trivs på jubbet som jag förhoppningsvis får så börjar skolan för mig den 10:e januari.

Ingen som har råkar ha ett jobb till mig bara sådär?.. haha

Måndag idag.. 2 veckor till Julia ska skolas in på dagis. Jag har berättat för hennes pedagoger om hur snäll och tyst och lugn hon är..men det kanske jag inte borde ha gjort? ahha..igår och idag har en annan personlighet börjat visa sig. Hon har blivit en väldigt envis bebis.. hon kan bli ARG. Alltså väldigt ARG och gå till attack hahahaha. Sen tycker hon det är kul att slåss.. varför?..jo för att mans äger AJJ. Det älskar hon. Hon skrattar så hon kiknar haha. Hon har tuffat till sig ordentligt och är väldigt tuff mot Jamie.

Men hon har såklart kommit in i seperationsfasen nu..precis innan dagisstart. Klockrent.

Det blri nog bra..


Jag har inte käkat chokladkex. Vad menar du?!


Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0