Minnen

Såg precis ett gäng tjejor som hade möhippa för sin väninna här utanför fönstret.. det får mig alltid att tänka tillbaka på vårt bröllop.
Vilken dag det var!!

Jag önskar att jag också fick ha en möhippa men jag antar att om man har ett hemligt bröllop så får man vara utan vissa saker haha. Jag fick ju visserligen en fin lite möhippa med Mimmi!!

När jag ändå är igång med brölloptankar så inser jag att vi inte har skickat ut tackkort..det är RIKTIGT dåligt av oss. Vi vill ju tacka alla som kom och förgyllde vår bröllopsdag och Julias dopdag och alla fina presenter också såklart. Men Jo vi SKA skicka ut tackkort fastän det är 6 månaders sen vi gifte oss hahaha. Håll tillgodo.

Kommer också på att jag fortfarande inte har fixat nytt legitimation..det MÅSTE göras.

Äsch jag har haft annat för mig hahah.

Dags att ta tag i detta nu..
Men en fin dag var det... skulle kunna göra det miljoner ggr om MED samma Man.


Kommentarer
Postat av: Linuslinea

Great Job!Been putting down Torginol for 20 years,Nice to see a sight that i can relate too.

2011-03-24 @ 15:35:05
URL: http://linuslinea.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0