Matvraket Julia


Jag käkar banan


Jag käkar russin


Jag käkar Makaroner och köttbullar

Dags att börja införa skeden tycker jag, det tycker inte Julia.
Det är hon som får känna sig som ett djur när hon börjar på dagis när dem andra äter med sked haha.

Jag fasar för soppa på förskolan... tror jag sjukar henne på torsdagar.
Jamie har iallafall blivit "bra" eller ja bättre på att äta soppa.

Tänk er Julia käka tomatsoppa eller ännu värre Morotsoppa med händerna med vit tröja!!..vilken mardröm.

Vi har 3 veckor på oss att göra Julia till lite mindre djurig och till lite mer Barn.

Puss


Kommentarer
Postat av: Mirabell

Vad roligt att du hittade inspiration!

Dumlekakorna är inte att leka med ;)



Vad roligt att få baka till Kalas :)!

2010-10-13 @ 21:48:18
URL: http://mirabellcupcake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0