Måsten

Jamie hade påsig vinterjacka, jeans och överdragsbyxor och sneakers imorse till förskolan. Ja och halsskydd, vantar och mössa såklart. Det var för kallt tyckte pedagogerna. Jag instämde. Men det är så svårt att veta när man ska börja med overall alternativt termobyxor.

Nu redan...känns tidigt men det är ju faktiskt snart november månad.
Men vinterskor har vi helt missat att köpa eller förträngt. Han hade sneakers idag.. kallt! usch skäms på oss. Vinterskor ska inhandlas snarast. Prio.

Jag behöver också ett par och A med. Fan vad tiden går. Var tog hösten vägen?

Provade Julia´s vinteroverall idag också..den passar!!..hon har vuxit så de sitter jättebra på henne. Lång i ärmarna bara men lagom i benen.

LÄngtar till april-maj 2011 ;) hahah

Nu snart börjar Ullared. Kidzen sover så jag ska slänga mig in da sofa och feta mig.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0