I will not deppa ihop

Så jag slår bort all oro och försöker se det positiva i allt istället. Det kommer bli skitbra.. jag vet det =)

Julia är innei värsta matvägran, men hon ska ändå ha mat...dock inte nån jädrans burkmat inte..nä det ska vara riktig mat och det förstår jag! Så nu skiter vi i burkarna.. jag menar Jamie slutade käka burkmat när han var runt 10 månader. Det är bara det att det är så fruktansvärt smidigt att ha med sig haha.

Jag, Jamie och Julia käkade precis omelett. Smarrigt! och nu sover Julia och Jamie tittar på barnprogram. Jag ska städa undan lite och göra fredag här hemma.

Hoppas ni får en trevlig dag!

Puss

Kommentarer
Postat av: jenni

Det är ju egentligen perfa om hon bara vill ha "vanlig" mat nu när hon ska börja på dagis. Puss

2010-10-08 @ 22:35:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0